Afscheids bbq

20 augustus 2016 - Enschede, Nederland

Gisteren was de laatste keer dat we nog even met de hele familie bij elkaar waren. Super fijn dat ik iedereen nog even heb kunnen zien voordat mijn grote avontuur gaat beginnen. Heb er wel super veel zin in gekregen door al die leuke cadeautjes! Maar 1 cadeautje was toch wel echt een uitblinker.... Een kussen met de foto van familie Sluijters erop. Hoe schattig!! Verder ook hele leuke cadeautjes gekregen voor onderweg. Waaronder ook een super gaaf reisdagboek "My Travel Journal" (klinkt zo leuk in het Engels, hihi). Nu nog 1 nachtje en dan is het zo ver... Zuid-Afrika here I come!!

1. Erik S:
    Hoi Joya,
    Wat leuk om jou te volgen
    Heel veel succes en plezier.

Groetjes aan Daktari
  2. Esther:
    20 augustus 2016
    Jaaahh.. super gezellig!! Slaap lekker op je kussentje x
  3. Ineke Butterhof:
    Leuk dat ik je nu kan volgen tijdens je trip naar Zuid-Afrika !
    Ben nu al benieuwd naar je verhalen ..... !
    Goede reis !! //(*_*)\\
  4. Hans.Butterhof:
    20 augustus 2016
    Leuk dat we je kunnen volgen,heel veel plezier in Zuid-Afrika.
  5. Erik Friskes:
    Goede reis en kijk uit naar je verhalen.
  6. Alessio Pinna:
    Super!! Have fun sis
  7. Opa en oma:
    Veel plezier, kom heel terug!
  8. Sandro:
    20 augustus 2016
    Een groot avontuur voor mijn kleine meid. Vanuit een veilige omgeving naar het grote onbekende en dat helemaal alleen met 18 jaar aan "hopelijke" voldoende opgedane kennis, houding en vaardigheden om dit avontuur met plezier inhoud te geven. Wat een rust in huize Pinna, word het fijn of een gemis..... Enyou, learn and watch out
  9. Monique:
    21 augustus 2016
    Het avontuur is nu echt begonnen afscheid nemen was best lastig. Maar het gaat een geweldige reis worden. Heel veel plezier en geniet ervan
  10. Ingrid:
    Lieve joya.
    Ik wens jou heel veel succes maar vooral verl plezier daar in afrika. Het zal vast een mooie ervaring worden met bijzondere momenten die je heel je leven niet meer zal vergeten !. Geniet van je 2 maanden daar...ik ga je zeker volgen want ben natuurlijk heel benieuwd. Dikke kus...ingrid