The more, the better !!

6 september 2016 - Hoedspruit, Zuid-Afrika

Jaaaa daar ben ik weer....! Pfff wat een vrijdagavond! Na een lange dag intensief werken, hadden we een pizza avond georganiseerd. We moesten zelf onze pizza's maken, super leuk! Natuuuurlijk verpest ik bijna mijn eigen pizza (en dat noemt zich een italiaan!?).. De olie droop van de pizza af... oepsie hihihi. We mochten zelf de pizza beleggen en deze werd dan in een pizza oven gedaan die langs het kampvuur stond. Dus iedereen zat super gezellig rond om het kampvuur met een drankje en eigen gemaakte pizza! Super gezellig! Na een tijdje gingen de (ouderen) naar bed. (Mag ik eigenlijk niet zo noemen, is niet lief weet ik hihihi). Maar wij (jongeren, haha) bleven nog en toen begon een van onze begeleiders (Ed) met drank... En nog meer drank... en nog meer drank... en toen shotjes.. en ja zo maar door. Anne en ik hadden het er nog over dat het nu super leuk zou zijn als iemand gitaar kon spelen, en dan ook nog eens zou kunnen zingen. We waren Ed even kwijt en toen kwam die aanlopen.... met een gitaar!!!! Ohh zo cool! Hij begon gitaar te spelen EN TE ZINGEN! Zooooo gaaf. Ik keek om me heen en zag voor me een mooi kampvuur, naast me een man die gitaar speelt en aan het zingen is en boven me de prachtige sterrenhemel. Hoezo ultiem geluksgevoel !? We hebben deze avond gedanst en gelachen samen, maar het was ook op een gegeven moment tijd om naar bed te gaan. Zaterdag ochtend om half 6 weer beginnen. En het was al half 3... pfff!

Zaterdagochtend kwam ik er nog redelijk goed uit! Maar een keer in de jeep met al die hobbels toch wel een beetje misselijk...shitt zeg! haha. Deze dag weer Nyala's moeten tellen en kijken of ze gezond zijn. Ennn om 12 uur hadden we lekker weekend! Maaar... niks geregeld om te gaan doen, dus weer een weekend niks doen. We weten allemaal wat dat de vorige keer met mij deed... Maar het is redelijk goed gegaan. Ik verveelde me wel een beetje en ging dus maar weer sporten. Goeie oplossing toch !? Verder deze dag eigenlijk niks gedaan, behalve zonnen. Wil jullie natuurlijk wel heel erg jaloers maken met mijn ontzettende bruine huid!

Maandagochtend moesten we om half 8 in de auto zitten, uitslapen dus!! Want we gingen weer naar de stad toe, ennnnnnnn we gingen deze dag nieuwe mensen ontmoeten !! Ik was zoooo nieuwsgierig. Maar ik ben altijd nieuwsgierig! volgens Katie hahaha. Deze dag kregen we weer 2 uur de tijd om te gaan shoppen in Hoedspruit, maar hier was echt heeelemaal niks.. Dus hebben we een ijsje gekocht en lekker in de schaduw gezeten. Pffff want wat was het weer heet! Na deze uren gingen we lunchen, echt heerlijk geluncht!! Na de lunch gingen Katie en Ed de nieuwe mensen ophalen van het vliegveld! Wij moesten wachten bij het restaurant. En ineens werd een jongen uit de groep hartstikke ziek!? De hele tijd overgeven... Echt niet normaal, zo ineens!? Nou bleken er noten in de pesto te zitten, en deze jongen is allergisch voor alle soorten noten.. Super zielig! Terwijl dit allemaal gaande was, waren we al wel 2 uur aan het wachten... pfff en wachten duurt zo lang! Maar daar waren ze dan eindelijk! Oooooh en ik was zo benieuwd...! We hebben hier alle nieuwe mensen ontmoet! Het waren 3 nieuwe jongens en 1 nieuw meisje. Super leuke en aardige mensen! Een jongen uit Texas, moet zo lachen om zijn accent! En dan komt die ook nog eens van een ranch, hoe typisch!? Met zijn cowbow hoed erbij en dat accent liet die een filmpje zien van hem die op het paard een koe ving met een touw. Rodeo rijden dus, echt waar, een typische 'texasguy'. Ook een jongen uit Frankrijk en een jongen uit Engeland. Het meisje komt uit Duitsland. Al met al een super gezellige groep nu! Samen boodschappen gedaan en wat kennis gemaakt met de nieuwe mensen. Eenmaal weer terug bij het huis een rond ritje door het reservaat gemaakt. Lekker rustig en lekker chill! Deze avond gedronken op de nieuwkomers en de komende 2 weken met een volle groep van 10 mensen. Ik heb er zin in! Ik zou zeggen: The more, the better !!

1. Esther:
    6 september 2016
    Fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt!! Die pizza...gitaar en sterrenhemel ook nie verkeerd...beetje jaloers ben ik wel!! Tis hier wel stil zonder jou. X
  2. Ingrid:
    7 september 2016
    Weer een mooi verhaal !..
    Leuk om te lezen !
  3. Nicole:
    8 september 2016
    Mooi om te horen dat het zo goed gaat daar
  4. Marianne:
    9 september 2016
    Wat een gaaf verhaal. Je hebt het super naar je zin hoor ik wel. Gaaffff hoorrrr!